ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
latest

728x90

468x60

Δρ Κ. Μαρινάκος: Αισθητή η απουσία κεντρικού στρατηγικού σχεδιασμού για τη τουριστική προβολή της Πελοποννήσου (vid)

Μετά το πέρας της έκτακτης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου που πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα 27 Ιανουαρίου, στη κάμερα του Arcadia Spot έκανε δηλώσεις ο κος. Μαρινάκος, πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και Διδάκτωρ Οικονομικής του Τουρισμού και Χωρικής Ανάλυσης.
Σε ερώτηση που του έγινε περί μιας συνολικής αποτίμησης του σχεδίου δράσης της Περιφερειακής αρχής για το Πρόγραμμα τουριστικής ανάδειξης της Πελοποννήσου, απάντησε πως πρόκειται για ένα σχέδιο πλούσιο σε δράσεις και ενέργειες που παρουσιάζει όμως σοβαρές ελλείψεις καθώς όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε, είναι αισθητή η απουσία κεντρικού στρατηγικού σχεδιασμού που απαιτείται για την τουριστική προβολή και ανάδειξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου. 

Η νέα Περιφερειακή αρχή θα ενσκήψει με σοβαρότητα στη προοπτική ενός στρατηγικού σχεδιασμού που να εξετάζει αφενός την υφιστάμενη κατάσταση, ώστε να γνωρίζουμε τι τουριστικό προϊόν έχουμε να διαχειριστούμε. Αφετέρου, να θέσει στόχους ρεαλιστικούς και υλοποιήσιμους και μια σειρά δράσεων για την υλοποίηση των στόχων αυτών.

ο κος. Μαρινάκος, επικρότησε και τη πρόταση  της παρατάξεως του κ. Δέδε, η οποία πρότεινε τη δημιουργία μιας γνωμοδοτικής επιτροπής για θέματα τουριστικής προβολής και ανάπτυξης, η οποία θα καταρτίζεται από ειδικούς που εμπλέκονται άμεσα με του τομέα του τουρισμού.

Με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τουριστικών πόρων της Πελοποννήσου, ένα πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή θα πρέπει να βασιστεί σε δύο πυλώνες: Ο ένας είναι η ήπια τουριστική ανάπτυξη και ο άλλος ο αγροτοδιατροφικός τομέας, που και οι δύο αυτές μικροοικονομίες συμπλέουν ούτως ή άλλως στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου. Από 'κει και πέρα θα πρέπει να δώσουμε μια έμφαση στην ενίσχυση των ειδικών και θεματικών μορφών τουρισμού, με στραμμένο το νου μας πάντα στην τεχνολογία, τη καινοτομία και το περιβάλλον, τόνισε χαρακτηριστικά αναφερόμενος στα χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να περιλαμβάνει μια νέα τουριστική στρατηγική. 

Δείτε τις δηλώσεις του, στο βίντεο που ακολουθεί:


« PREV
NEXT »