Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Έσπασε το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ χθες, πρώτη ημέρα εφαρμογής της δυνατότητας ρύθμισης χρεών τηλεφωνικά, χωρίς δηλαδή την υποχρέωση μετάβασης του οφειλέτη σε κατάστημα της επιχείρησης.

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των πελατών της ΔΕΗ στο νέο πρόγραμμα διακανονισμών, καθώς από την πρώτη ημέρα πολλοί επέλεξαν τη δυνατότητα ρύθμισης μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με την επιχείρηση ηλεκτρισμού.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από αρμόδια στελέχη της επιχείρησης, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο 11770 τετραπλασιάστηκαν. Μόνο χθες έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) ανά ημέρα τον Σεπτέμβριο. Είναι ενδεικτικό ότι η ΔΕΗ ενίσχυσε το τηλεφωνικό κέντρο για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: