ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
latest

728x90

468x60

header-ad

Αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ


Αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ μέσω της μείωσης στην έκπτωση συνέπειας


Η πρόθεση αυτή επιβεβαιώνεται και από κύκλους του ΥΠΕΝ

Την ερχόμενη Παρασκευή έχει οριστεί το διοικητικό συμβούλιο που θα εγκρίνει την πρόταση για τα νέα τιμολόγια ρεύματος της ΔΕΗ και ήδη η διοίκηση έχει στα χέρια της εισηγήσεις και εναλλακτικά σενάρια για το πώς η επιχείρηση θα επιτύχει την αναγκαία αύξηση των εσόδων της, χωρίς να επιβαρυνθεί πολύ ο λογαριασμός των πελατών της.

Η εξίσωση είναι δύσκολη και περιλαμβάνει όχι μόνο τα «ανταγωνιστικά» τιμολόγια της ΔΕΗ αλλά και τις μειώσεις που θα υπάρξουν στο ρυθμιζόμενο σκέλος των λογαριασμών, δηλαδή στο ΕΤΜΕΑΡ (το τέλος που πληρώνουν όλοι οι καταναλωτές υπέρ των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας).

Αρχικός στόχος ήταν το τελικό αποτέλεσμα να είναι μηδενικό, δηλαδή όσα χρήματα προστεθούν στο ανταγωνιστικό σκέλος, να αφαιρεθούν στο ρυθμιζόμενο.

Βεβαίως, στην πορεία προκύπτουν μια σειρά από ζητήματα που κάνουν την εξίσωση πιο δύσκολη:

Πρώτον το ποσό που αναζητεί η ΔΕΗ μεγαλώνει, όπως αποκάλυψε ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Στάσσης.
Δεύτερον, τι θα γίνει με τις επιμέρους κατηγορίες και πώς μπορεί να διασφαλιστεί ότι δεν θα προκύψουν επιβαρύνσεις ή έστω οι όποιες διαφορές να είναι ανεπαίσθητες
Τρίτον, τι θα γίνει με την έκπτωση συνέπειας: Ειδικά το τρίτο, δηλαδή η έκπτωση συνέπειας είναι ένα «αγκάθι», αφού ενδεχομένως η νέα διοίκηση να μην θέλει να συνδέσει την πρώτη της απόφαση με ένα μέτρο που να «τιμωρεί» τους συνεπείς πελάτες της.
Σημειώνεται ότι η πρόθεση αυτή επιβεβαιώνεται και από κύκλους του ΥΠΕΝ, που τονίζουν ότι «πάντοτε θα υπάρχει εκπτωτική πολιτική που θα επιβραβεύει τους συνεπείς, αλλά αυτή θα προσδιοριστεί από την ίδια τη ΔΕΗ με βάση τις καλές ευρωπαϊκές πρακτικές και θα ανακοινωθεί από το ΔΣ της εταιρείας».

Πληροφορίες αναφέρουν ότι με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το πιθανότερο σενάριο είναι να μειωθεί η έκπτωση στα επίπεδα του 5% από 10% που είναι σήμερα, διατηρώντας το κίνητρο για τους συνεπείς πελάτες, με αύξηση του ανταγωνιστικού σκέλους των τιμολογίων.

Υπενθυμίζεται ότι η έκπτωση είχε ξεκινήσει στο 15% και μειώθηκε την περασμένη άνοιξη στο 10%.
« PREV
NEXT »