Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6



Πέτρος Τατούλης: Το Αεροδρόμιο της Καλαμάτας δημιουργεί υπεραξία στο τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου

Οι πρωτοβουλίες που ανέλαβε η Περιφερειακή Αρχή έφεραν την Πελοπόννησο στο επίκεντρο των τουριστικών οδηγών, έδωσαν στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας τιμητική διάκριση, αλλά και έκαναν την Πελοπόννησο αναγνωρίσιμο προορισμό παγκοσμίως. Αυτά ήταν μερικές από τις διαπιστώσεις του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη κατά τη διάρκεια της διακαναλικής συνέντευξης που παραχώρησε και σε αντίστοιχο ερώτημα που του ετέθη. Συγκεκριμένα ο Πέτρος Τατούλης αναφέρθηκε στις κινήσεις που προχώρησε η Περιφέρεια Πελοποννήσου υπό την επίβλεψή του.

«Με τη μεγάλη τιμητική διάκριση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, που τιμά όχι μόνο την Καλαμάτα και την Πελοπόννησο, αλλά όλη τη χώρα, καθώς από 1500 υποψήφια αεροδρόμια επιλέγηκαν τελικά τρία, από τα οποία αναδείχθηκε αυτό της Καλαμάτας. Δημιουργεί υπεραξία τόσο στο τουριστικό μας προϊόν, όσο και για οποιοδήποτε μελλοντικό σχέδιο για την αναδιάταξη και εκσυγχρονισμό στο αεροδρόμιο Καλαμάτας».

Και συνέχισε λέγοντας: «Από την πρώτη στιγμή στρατηγικά επενδύσαμε στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος, με συγκεκριμένες ενέργειες πρωτόγνωρες για τον τόπο μας. Εντάξαμε στο ΕΣΠΑ την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, κάτι που όλοι εξαρχής μας έλεγαν ότι δεν θα μπορέσουμε να το κάνουμε. Λόγω της ισχυρής παρουσίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή καταφέραμε και εγκρίθηκε αυτό το πρόγραμμα. Την βέλτιστη αυτή πρακτική της Περιφέρειας Πελοποννήσου την ακολούθησαν όλες οι υπόλοιπες Περιφέρειες».

Το brand name Μυθική Πελοπόννησος είναι το πιο δυναμικά αναγνωρίσιμο στη διεθνή κοινότητα
Υπογράμμισε ακόμα τη σημασία που έχουν οι υψηλές στρατηγικές που μετουσιώθηκαν στη Μυθική Πελοπόννησο. «Αποδείξαμε ότι η βαθιά μας πίστη σε υψηλές στρατηγικές αποδίδουν καρπούς. Το brand name Μυθική Πελοπόννησος είναι το πιο δυναμικά αναγνωρίσιμο σε όλη σχεδόν τη διεθνή κοινότητα».

«Υπήρξαν συνεργασίες με τον Αερολιμενάρχη του αεροδρομίου της Καλαμάτας τον κ. Μανδηλάρη, ο οποίος από την πρώτη στιγμή υποστήριξε ένθερμα αυτή την προσπάθεια. Υπήρξε συνεργασία επίσης με όλους τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού και ασφαλώς με την ΤΕΜΕΣ Α.Ε., έτσι επιτυγχάνουμε αποτελέσματα. Οι συνεργασίες αυτές δεν είναι κούφια λόγια. Είναι μετρήσιμες πολιτικές, οι οποίες αξιολογούνται από το αποτέλεσμά τους».

«Είμαι ικανοποιημένος γιατί παραλάβαμε ένα αεροδρόμιο με σχεδόν μηδενική κινητικότητα και σήμερα είναι ένα αεροδρόμιο που έχει τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες, συνεχώς επεκτείνεται, πάνω από 30 εταιρείες διασυνδέονται με το αεροδρόμιο Καλαμάτας. Ξεπεράσαμε πλέον τους 300.000 επιβάτες».

Ο Πέτρος Τατούλης τόνισε όμως ότι η προσπάθεια δεν σταματά και ότι μένουν πολλά ακόμα να γίνουν. «Δεν εφησυχάζουμε. Προωθούμε ακόμα περισσότερες πολιτικές, προκειμένου να επιτύχουμε ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα».
Εξέφρασε και την ικανοποίησή του ότι οι Βρετανοί τουρίστες προτιμούν πλέον την Πελοπόννησο. «Η Πρέσβης της Βρετανίας μου μετέφερε το πόσο ενθουσιασμένοι είναι οι Βρετανοί πλέον που επισκέπτονται την Πελοπόννησο».
Χάρη στις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου η Πελοπόννησος βρίσκεται στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη .

Εξεδήλωσε ακόμα την απορία του για το πώς άτομα τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με την επιτυχία της Καλαμάτας προσπαθούν να καρπωθούν επιτυχίες της Περιφερειακής Αρχής. «Όλοι αυτοί που κόπτονται ότι ήταν πατέρες της επιτυχίας του αεροδρομίου της Καλαμάτας, δεν είχαν απολύτως καμία συμμετοχή.

«Πριν πάρουμε αυτές τις πρωτοβουλίες η Πελοπόννησος δεν υπήρχε στον τουριστικό χάρτη. Σήμερα η πλειοψηφία των πιο έγκριτων τουριστικών περιοδικών χαρακτηρίζουν την Πελοπόννησο ως τον πιο δυναμικό προορισμό της επόμενης 25 ετίας».
«Για να επιτύχεις αυτά τα αποτελέσματα χρειάζεται ξεκάθαρη στρατηγική, πείσμα, αποφασιστικότητα».

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το απόσπασμα στο κάτωθι λινκ:

https://www.youtube.com/watch?v=fmwV4SWq9VM

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: