Slider[Style1]

Style2

Για κρατήσεις στο +30 27550 52720

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6




Ο καθιστικός τρόπος ζωής ιδιαίτερα στην δυτική κοινωνία έχει συμβάλει αρνητικά στο σύνολο της υγείας των ανθρώπων σύμφωνα με έρευνες.
Οι άνθρωποι περνούν πολλές ώρες καθισμένοι, ελλείποντας την φυσική άσκηση από την ζωή τους, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα υγείας.

Ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας συνεχώς ενημερώνει τον πληθυσμό για τα διαρκή κρούσματα εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2. Αυτές οι δύο παθήσεις είναι απόρροια της παχυσαρκίας και της έλλειψης σωματικής άσκησης. Το ανησυχητικό όμως από αυτήν την διαπίστωση είναι η εμφάνιση τέτοιων κρουσμάτων και σε άτομα νεαρής ηλικίας ακόμα και σε παιδιά.

Είναι ωφέλιμο, ο πληθυσμός να ενημερώνεται για τους τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων θεμάτων υγείας καθώς και πιο ουσιαστικά τρόπους πρόληψης. Η άσκηση είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την διατήρηση του σωματικού μας βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα καθώς και για την συντήρηση της συνολική μας υγείας σε ισορροπία.

Το σώμα και η ψυχή είναι δυο στοιχεία τα οποία αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Έτσι όταν ένα από αυτά τα δυο στοιχεία νοσεί το άλλο στοιχείο δέχεται επίδραση. Έτσι παραθέσαμε κάποιες συμβουλές οι οποίες θα σου φανούν χρήσιμες.

· Βάλε το περπάτημα στην ζωή σου! 30 με 40 λεπτά ελαφριάς αερόβιας άσκησης την ημέρα (γρήγορο περπάτημα) θα συμβάλλει θετικά στην λειτουργία της καρδιάς και του κυκλοφοριακού συστήματος. Αυτή η μορφή άσκησης περιλαμβάνει τον γενικό πληθυσμό καθώς είναι ήπια και διεκπεραιώνεται εύκολα.

· Όταν χορεύεις για 40 λεπτά βελτιώνεις την κίνηση του σώματος σου, προλαμβάνει μυικές δυσκαμψίες καθώς και ορθοπεδικά προβλήματα, από τα οποία υποφέρει αρκετός κόσμος. Πέρα από αυτό η εκτόνωση και η μουσική σου χαρίζουν αίσθημα ευεξίας και διαύγειας (μην ξεχνάμε πιο πάνω την αλληλεπίδραση του σώματος με την ψυχή) .

Μέχρι τώρα έχουμε αναφερθεί στις πιο ήπιες μορφές άσκησης και την επενέργεια τους στον οργανισμό μας.

· Το τρέξιμο , η κολύμβηση, η ποδηλασία και όλα τα αθλήματα συνεισφέρουν πολλαπλά οφέλη σε ενήλικες αλλά και παιδιά.
· Συμβάλλουν στην γερή σωματοδομή, στην ισομερή κατανομή του σωματικού λίπους, μειώνοντας δραστικά τους υψηλούς δείκτες χοληστερίνης, τριγλυκεριδίων και σακχάρου στο αίμα.

· Επίσης η συστηματική γυμναστική διατηρεί τα επίπεδα ενέργειας υψηλά, δίνει μία πιο νεανική όψη στην επιδερμίδα του προσώπου λόγω της καλής κυκλοφορίας του αίματος, λόγω της επαρκής αιμάτωσης των αιμοφόρων αγγείων.

· Προλαμβάνει δυσλειτουργίες του κατώτερου ουροποιητικού συστήματος. Πάντα σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή.

· Βοηθάει στην εξισορρόπηση του κιρκάδιου ρυθμού και την αφύπνιση του μεταβολισμού με αποτέλεσμα να διενεργούνται περισσότερες καύσεις και να αδυνατίζουμε πιο εύκολα.

· Κατευνάζει τις ανωμαλίες και τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. 

Ναι! Όλα αυτά η άσκηση, τα προκαλεί! Και ακόμα δεν τελειώσαμε!

Πέρα από τα οργανικά και σωματικά οφέλη, η γυμναστική είναι ΄΄βάλσαμο΄΄ και για την ψυχή του ανθρώπου.

Έχει αποδειχθεί ότι 3 ώρες την εβδομάδα σωματικής άσκησης επαρκούν για να διατηρήσουν μακριά διάφορες ψυχολογικές ασθένειες όπως για παράδειγμα την κατάθλιψη.

Επίσης η φυσική δραστηριότητα μειώνει τα επίπεδα του άγχους και της κορτιζόλης μίας ορμόνης του σώματος η οποία εκκρίνεται όταν είμαστε αγχωμένοι και επηρεάζει αρνητικά τα όργανα του σώματος μας.

Προάγει την έκκριση ενδορφινών και σεροτονίνης δύο ορμόνες οι οποίες είναι υπεύθυνες για την ισορροπία των συναισθημάτων μας και της διάθεσής μας. 

Κοίτα να δεις πόσα θετικά μας παρέχει η γυμναστική!

Προσπάθησε λοιπόν φίλε αναγνώστη να κάνεις μικρές αλλαγές στην φυσική σου δραστηριότητα να σηκωθείς από τον καναπέ, να επωφεληθείς μακροπρόθεσμα, από τις θετικές αλλαγές της ένταξης της κίνησης στο πρόγραμμα σου και γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις για τον εαυτό σου! 
νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ







«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: