Slider[Style1]

Style2

Για κρατήσεις στο +30 27550 52720

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6





Ο σύγρονος τρόπος ζωής έχει επιδράσει δραματικά την ποιότητα της βιολογικής διεργασίας του οργανισμού μας, με αποτέλεσμα την εμφάνιση επιπτώσεων τόσο στην σωματική όσο και στην ψυχική υγεία μας!

Όλοι αναζητάμε στο διαδίκτυο,λύσεις και μικρά “tips” για να κάνουμε την καθημερινότητά μας πιο ποιοτική και να ζήσουμε απλά.

Εδώ θα βρεις μικρά μυστικά για να εφαρμόσεις και να διαπιστώσεις τις ευχάριστες αλλαγές στο σώμα σου.

Το ευζήν είναι τρόπος ζωής και όχι στόχος!
Ξεκίνα τις μικρές αλλαγές στην ζωή σου και ωφελήσου από αυτές!

1. «Φάε το πρωινό σου»


Πολλοί άνθρωποι λόγω των ξέφρενων ρυθμών της καθημερινότητας τους παραλείπουν το πρωινό τους γεύμα. Μέγα σφάλμα, το πρωινό σε προμηθεύει με ενέργεια για να ανταπεξέλθεις στις δραστηριότητες της ημέρας σου.Επέλεξε ένα πρωινό το οποίο σου προσφέρει θρεπτικά στοιχεία και έχεις πλήρες το αίσθημα του κορεσμού.



2. «Κουνήσου»

Ο καθιστικός τρόπος ζωής και ειδικά οι άνθρωποι που εργάζονται ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή καθισμένοι μακροπρόθεσμα βλάπτουν την υγεία τους.Σήκω κάθε μια ώρα από την καρέκλα σου και κάνε έναν μικρό περίπατο.Στον ελέυθερό σου χρόνο γυμνάσου,χόρεψε,περπάτα, ΄΄κουνήσου από την θέση σου’’



3. «Ξεμύτησε»



Βγές μια βόλτα με αγαπημένα σου πρόσωπα, φίλους, απόλαυσε το στοιχείο της φύσης , η συναναστρόφη και ο διάλογος κατευνάζουν θετικά τις λειτουργίες του εγκεφάλου και ενεργοποιούν τις ενδορφίνες, τις ορμόνες της χαράς.





4. «Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήξεραν»


Τι ήξεραν?
Ότι «οίνος ευφραίνει καρδίαν».Ναι με την κατανάλωση ένα η δύο ποτηριών κρασί σε συνοδεία του μεσημεριάνου γεύματος προάγει την ψυχική και σωματική τόνωση, συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς και προστατέυει από αρκετές παθήσεις.


5. «Πέσε στην αγκαλιά του Ορφέα»


Ο επαρκής ύπνος αποφορτίζει το κεντρικό νευρικό σύστημα και "γεμίζει τις μπαταρίες" του σώματος νιώθοντας υγεία και ευεξία. Άσε την οθόνη του κινητού σου πριν τον ύπνο και πιάσε ένα βιβλίο ή ένα περιοδικό και διάβασε.

Η έντονη φωτεινότητα των κινητών απορυθμίζουν το βιολογικό ρολόι του ύπνου με αποτέλεσμα να καταλήγεις μετρώντας "προβατάκια".

Απόλαυσε έναν ποιοτικό ύπνο και άσε τους άλλους στο ΄΄φώς’’.

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: