Slider[Style1]

Style2

Για κρατήσεις στο +30 27550 52720

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6



Ο όρος "άγχος" προέρχεται από το ρήμα άγχω που στην αρχαία ελληνική γλώσσα σημαίνει σφίγγω ή πνίγω.Το άγχος είναι μια φυσιολογική σωματική αντίδραση σε μια απειλή ή σε μία αίτηση για την αντιμετώπιση απαιτητικών καταστάσεων.


Διάφορα αρνητικά συναισθήματα, τα οποία προάγει το μυαλό μας, ερμηνεύονται από τον εγκέφαλο μας ως μικρές απειλές.Αυτή η κατάσταση αντίδρασης μνημονεύεται από αρχαιοτάτων χρόνων στους πρώτους ανθρώπους ακόμα και στα ζώα, όταν βρίσκονταν αντιμέτωποι με έναν πραγματικό κίνδυνο.Εκείνη την στιγμή εκρίνονται ορμόνες από τον οργανισμό όπως η αδρεναλίνη και θέτει σε εγρήγορση όλα τα ζωτικά όργανα του σώματος.

Στην περίπτωση του ψυχολογικού στρές, η πηγή αιτίας του είναι οι διάφορες αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνία, η οικονομική εξαθλίωση , η ανεργία και άλλα κοινωνικά φαινόμενα που επηρεάζουν τον σύγχρονο άνθρωπο.Ο φόβος, ο θυμός , η απογοήτευση , η απώλεια και η συσσώρευση όλων αυτών δημιουργούν μια έντονη δυσφορία στο εσωτερικό μας κόσμο!
Μπορεί να αντιλαμβανόμαστε ότι το άγχος προέρχεται από δυσάρεστα γεγονότα όπως προαναφερθήκαμε στην πραγματικότητα όμως εμείς οι ίδιοι παράγουμε άγχος.
Όταν ανησυχούμε , αναλογιζόμαστε αρνητικά πράγματα που θα μπορούσαν να συμβούν.Αυτό σηματοδοτεί μία σειρά αντιδράσεων.Οδηγούμαστε σε ανησυχία η οποία μας καθιστά αντιπαραγωγικούς.

Τα πιο σύνηθες συμπτώματα, είναι μία αλληλουχία αντιδράσεων , όπως η ένταση , η αυξημένη αίσθηση παλμών , η αίσθηση ανεπάρκειας οξυγόνου λόγω της απορρύθμισης της αναπνοής , φόβο , σφίξιμο στο στομάχι ή στο στήθος , έντονη εφίδρωση. Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε αρκετά παθολογικά συμπτώματα αλλά ο κάθε οργανισμός ποικίλει και ίσως να παρουσιάζει και προσωπικά στοιχεία αντίδρασης και καλό θα ήταν να μην συγχέονται!
Αντιμετώπισε το άγχος την στιγμή που συμβαίνει και εύλογα να αποδεχθούμε την κατάσταση.

  • Δέξου το άγχος σου, απέρριψε την ντροπή και τον θυμό. Μην φοβηθείς να λειτουργήσεις κανονικά στην καθημερινότητα σου.
  • Προσπάθησε να αξιολογήσεις την ένταση του άγχους σου και διεκπεραίωσε τις υποχρεώσεις σου σε πιο ήπιους ρυθμούς.
  • Οι φόβοι που ανακαλούνται στο μυαλό σου τις περισσότερες φορές ειναι φανταστικοί, οπότε μην ανησυχείς!
  • Μην μένετε απομονωμένοι .Κρατήστε τις διαπροσωπικές σας σχέσεις σε ισορροπία.
  • Συζητάτε τα προβληματά σας! 

Οι μικρές αλλαγές στην ρουτίνα της ζωής σας

  • Γυμνάσου τακτικά:30 λεπτά με μία ώρα περπατήστε ή οποιδήποτε φυσικη δραστηριότητα.
  • Μικρές διατροφικές αλλαγές:κατανάλωσε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, ενυδατώσου επαρκώς τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα.Επίσης θα διαπιστώσεις θετικές αλλαγές στο σώμα σου και θα τονωθεί η αυτοπεποίθηση σου.
  • Κάνουμε ευχάριστα πράγματα που μας δημιουργούν ευφορία. 

Βελτιώνουμε την επικοινωνία με τους ανθρώπους και τον κοινωνικό μας περίγυρο, εξωτερικεύουμε τους προβληματισμούς μας και συζητάμε ότι μας ενοχλεί.Μην συσσωρεύεται άχρηστες σκέψεις οι οποίες μπορούν κάλλιστα να σας επηρεάζουν.
Ξεκίνα να εκτιμάς μικρά πράγματα τα οποία τα θεωρείς δεδομένα αλλά κάποιοι άλλοι θα εύχονταν να είχαν!

Εκτίμησε ότι πήγες στην δουλειά σου σήμερα υγιής. Πες ευχαριστώ, για τους ανθρώπους που έχεις κοντά σου και νοιάζονται για εσένα.Καταμέτρησε όλα αυτά που έχεις εσύ και να είσαι ευγνώμων για αυτά.Μόλις θυμηθείς πόσα θετικά συμβαίνουν στην ζωή σου, αμέσως θα υποτιμήσεις το άγχος που σε διακατέχει.

Γίνε εσύ ο γιατρός του εαυτού σου και να θυμάσαι ότι τίποτα δεν διαρκεί για πάντα.
Βλέπουμε την θετική πλευρά σε οποιαδήποτε δυσκολία και μην ξεχνάς να χαμογελάς!










«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: