Slider[Style1]

Style2

Για κρατήσεις στο +30 27550 52720

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Τις πύλες του άνοιξε από χθες Δευτέρα (22 Ιανουαρίου) το πρώτο σούπερ μάρκετ στον κόσμο χωρίς ταμείο, με αυτόματη χρέωση του πελάτη μέσω κινητού. Πρόκειται για το αυτοματοποιημένο κατάστημα Amazon Go, το οποίο βρίσκεται στο Σιάτλ των ΗΠΑ.

Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ψωνίσουν από τα ράφια ό,τι επιθυμούν και μετά να αποχωρήσουν από το κατάστημα, χωρίς να στηθούν σε κάποια ουρά, αφού δεν υπάρχουν καθόλου ταμεία.
Κάμερες με υπολογιστική όραση και οι ηλεκτρονικοί αισθητήρες με τεχνητή νοημοσύνη καταγράφουν τις κινήσεις τους καθώς ψωνίζουν, ενώ η χρέωση γίνεται αυτόματα στο ηλεκτρονικό «πορτοφόλι» και στην ηλεκτρονική πιστωτική κάρτα του κινητού τηλεφώνου του πελάτη, την ώρα της εξόδου του από το κατάστημα.
Το «έξυπνο» κατάστημα, ένα μικρό σούπερ-μάρκετ που έχει έκταση 167 τετραγωνικών μέτρων, μαθαίνει αμέσως τι σηκώνει από το ράφι ο πελάτης για να το βάλει στο καλάθι του, τι βάζει πίσω γιατί άλλαξε γνώμη, ακόμη και πόσο ζυγίζουν τα είδη, χάρη σε ειδικές αυτόματες ζυγαριές πάνω στα ράφια.
Για να γίνει η χρέωση κατά την έξοδο, ο πελάτης πρέπει, προτού αρχίσει τα ψώνια του, να έχει «κατεβάσει» στο κινητό τηλέφωνό του την ειδική εφαρμογή της Amazon Go.
Επί έναν χρόνο, η Amazon πραγματοποιούσε τις σχετικές δοκιμές στο κατάστημα, με τη συμμετοχή μόνο εργαζομένων της. Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμη αν και πότε θα ανοίξει νέα καταστήματα.
Αν και η αντιπρόεδρος του Amazon Go Τζιάνα Πουερίνι δήλωσε ότι το νέο κατάστημα δούλεψε μια χαρά κατά την πιλοτική περίοδό του, η νέα αυτοματοποιημένη τεχνολογία έχει και τις δυσκολίες της.
Όπως έδειξαν τα τεστ, σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου Reuters, το κατ' εξοχήν πρόβλημα δημιουργούν τα μικρά παιδιά που συχνά μετακινούν πράγματα από το ένα ράφι στο άλλο, σε λάθος θέσεις, μπερδεύοντας τις κάμερες και τους αισθητήρες.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: